Solen skiner och vi är lediga

Kan det bli bättre tro? Säkert men det känns bra som det är just nu.
Lite förkyld är jag men det kändes mer eländigt i går.
I går åt vi middag hos mormort och T.
Varmrökt lax med annanas sås och potatis.
Sparis inlindad bacon som var gratinerad med
cheddarost i ugnen till förrätt.
En helt suveränt god chokladkaka med 70% choklad i kakan.
Chokladmousi kakan och passerad aprikoskräm och
ett lager med smält 70% choklad på.
Finns inga ord för denna smarriga kaka. Nu är det Modifast igen.
Det var det innan denna smarriga
middag oxå. Alltså hårda bandage framöver.



Detta kortet tog "stor killen"
Vet inte varför vi tog fler kort på maten men
så kan det bli. Jag var skeptisk
till sparrisen eftersom jag inte
gillar det egentligen men det
är ju skillnad på "färsk" eller överkokt.
Som sagt gott var det.
Kram.

Kommentarer
Postat av: rosalucia

Jamen varför ska mat vara sååå gott?????

Fan vi kommer ju att få leva halva livet på pulver...urk...Måste ta tag i mitt pulvrande igen (efter lovet!), men vete tusan om jag står ut med cambridge någe mer..kanske det blir modifast då!!

Ha det!

2009-04-15 @ 09:18:13
URL: http://rosalucia.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Mmmm det där med sparrisen ska jag prova. Stor kram från Anki

2009-04-16 @ 21:36:18
Postat av: Mamma Mia

Hej

Kram till dig kära Anki. Nu är det Modifast för hela slanten.... Mia

2009-04-16 @ 23:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0