Kortison spruta i tummen

Det var vad jag fick i dag hos läkaren. Rätt i tumbasleden.
Det gjorde inte så ont med sprutan då men nu värker det otroligt.
Tagit värktabletter. Det kommer nog att göra ont ett dygn ungefär sa
läkare och jag får inte bära tunga saker på ett dygn heller. 

I kväll har jag jobbat på Lions Loppis också med det gick bra.
Det är så roligt och försäljningen gick bra trots att det var så fint väder
så kom det folk.en tråkig händelse var att en kund blev bestulen på sin mobil
som låg i kvar i bilen när han var och lämnade saker hos oss.
Varför kan folk inte låte bli andras egendom?
Det är tänkbart att det var ungdommar dom figurerade i området.

Läkaren tror att jag har carpal tunnel syndrom. Fler undersökningar skall göras.
Tumbasartrosen är inte så "mycket" enligt röntgen och operation är för
tidigt att göra tyckte han pluss att en ledprotes eller vad
man behöver göra är inte så hållbart i tid så det befövs
kanske göra fler operationer när jag blit äldre.
Vet inte om jag "köper" det argumenten just nu.
Hoppas kortisonet hjälper.
Lena, det var en ung At läkare som undersökte mig sedan
kom hennes handledare och gjorde om samma undersökningar igen. 
Jag är ialla fall nöjd över att jag fick komma dit i dag.
Jag fick sitta länge och vänta så dem bad om ursäkt.
Jag sa att det gjorde inget ALLS. Glad att jag fått en tid.
 Nu är jag helt slut av all anspännig. Jobbigt att skriva med en hand.
I natt bli det vetevärmare. En av mina sista som jag har sytt av M jeans.
Tänkte fota vetevärmaren med batteriet var slut.
Kram från Mamma Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0