Jag och mina nya natt kompisar

Hejsan
Idag har jag gjort två nya bekantskaper. Inte speciellt mjuka i
sin framtoning utan mer av den hårda karaktären. En viss formbarhet
finns men den är ändå statisk.  Antar att dessa givna ramar bådar gott för
framtiden.  Det återstår att se.
Gillar dock den milda blå färgen.

Ser ni vad det är?







Det är mina nya nattskenor som jag skall ha på händerna
så att jag inte böjer mina handleder. 
Jag var hos arbetsterapeften som konstaterade
att jag har karpaltunnelsyndrom.
I alla fall så tyder det på det.
Det kan man få om man har tumbas artros.
Dessa verkar bättre att sova med än de
skydd som jag har
på dagen.

Det var allt för denna gången.
Kram från Mamma Mia


Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Dem gick att sova med.

Mamma Mia

2009-04-08 @ 12:48:41
Postat av: Lena

Liknar de ortoser jag hade på min armbåge på natten och vid moppekörning under många år Himla skönt att slippa den!! Nu har jag bara skenor på händerna vid behov, sådana där standard "vantar" med stålskenor i.



Ha en god Påsk!! Kram

2009-04-09 @ 21:28:03
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Anki

Hoppas de hjälper...GLAD PÅSK!!

2009-04-10 @ 23:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0