Tänk vad en blogg kan höja humöret

Tänka sig vad lite det kan behövas för att förgylla tillvaron.

Då menar jag att det är känns så kul att börja blogga.

Jag har läst och följt olika bloggar i ungefär ett år och förundrats

över hur duktiga alla är på att få till snitsen på sina bloggar.

Jag kollar in stickbloggar, inrednings bloggar, hälsobloggar mm och den

ena bloggen är inte den andra lik. Alla är unika och jag blir glad och berörd

 över vad jag läser. Jag blir inspererad och nyfiken på att pröva nya

saker när jag läser bloggar. Så det kommer nog att komma en och annan

 bild på det som jag pysslar med. Jag gillar även gamla saker

som jag använder på ett nytt sätt. Det är vi ju många som gör.

Tänk jag har även börjat måla skåp och byråer vita.

Tack vare att jag läser bloggar som går åt den lantiliga stilen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0