Lek med färger

Se här vad jag har lärt mig. Vi har varit på kurs i dag och lärt oss skriva ett dokument med rubrik,ingress och brödtext mm.
När jag kom hem så gick jag ett steg längre. Tro nu för alla del inte att jag genomgått hela kursen. Det är extra viktigt för mina kollegor att ta till sig detta. Ni vet vem jag menar. JAG KAN INTE MER ÄN Ni!!!!!!.
Lugn och fin nu.
Ingen panik eller stress, andas lugnt. Sitt ner. Jag kommer i morgon. Då kan vi prata om det.

Ni får inte se något dokument alltså utan det jag gjorde med en bild .Lekt lite med färgpaletten och tryckt och testat saker som jag inte vet ett dugg om. La in en text som jag inte kunde korrigera sedan för det gick inte att stega bakåt. Maken suckade djupt och sa: -Jag vet inte mer än du eftersom jag inte kan DETTA programmet men det finns andra program som är lättare så jag kanske ska visa dig.
Tack det var snällt sa jag men det går inte för nu skall jag lära mig detta programmet.
Så tjejer ingen panik när ni läser och ser detta.......jag har inte gått färdigt kursen..
Ha en bra dag tjejer!


Kommentarer
Postat av: nug

kul med färger fortsätt att utveckla det. hej då

2008-11-01 @ 10:35:34
URL: http://undermiastrappa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0