En helt vanlig arbetsbänk



Så här ser vår arbetsbänk ut i köket.

Den brukar se ut så här fast utan choklad  och handspriten. Handspriten brukar stå bakom Soda Streamen vanligtvis.

Men eftersom jag är förkyld så och gärna vill sprita händerna när jag snytit mig så får den komma fram.

Jag arbetar på förskola och vi  "spritar" händerna " högt och lågt".

Köpte en flaska i julas när mormor var här på julafton och hon var så förkyld att hela hon egentligen borde spritas.

Persilja
www.fyrabarnsmamman.bloggagratis.se/  visade sin arbetsbänk i ostädat skick så då tänkte jag visa vår.

Till vänster om hushållsrullen ligger bröd.

Det brukar inte ligga där men det gör det nu.

Halstabletter ligger oxå framme.

Bakom morteln står en glasburk som är halvfull med värmeljus.

Några "aktuella" papper ligger framför och bakom vinflaskan. Hör heller inte dit.

Har ännu inte lärt mig hur jag länkar till andra bloggar med det kommer väll.







Kommentarer
Postat av: Persilja/fyrabarnsmamman

Härligt med stök!

Känner mig som hemma!

Så här länkar man: Markera det du vill länka T ex Persilja, klicka på något som ser ut som en länk/kedja (En bit av en kedja) i ditt "verktygsfält". Då får du upp en ruta där du skriver http://fyrabarnsmamman.bloggagratis.se (dvs adressen) sen klickar du på okej eller vad det står och så har du din länk.

2008-10-14 @ 06:38:07
URL: http://fyrabarnsmamman.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0