Det har blivit en bloggfri helg....

Jag är helt inne i virkning. Tittar runt på nätet och letar efter mönster och letar inspiration.
Jag har försökt mig på att virka en snöstjärna. Det blev inte helt rätt men den funkar.
Köpt några små ytte pytte dukar på en loppis i lite olika färger.
Ett par "snö stjärnor" var med. Jag vill ha många stjärnor men får nog göra
de själv om jag skall få några. Ett under om jag hittar några på nästa loppis.
Sköt om er alla så syns vi
Mamma Mia





Detta är mina senaste garninköp.
Det har blivit några små alster under helgen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aha!

Det är babyfärger.

Varav detta?

Jóh.

2008-10-27 @ 21:58:05
Postat av: Mamma Mia

Nej inte är det babyfärger. Det var på 60-talet.

Nu är der brunt och orange som är babyfärger. Det kan det kanske bli så småningom.....till barnbarnen om hundra år!

Mamma Mia

2008-10-28 @ 13:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0