Nu är jag nog på topp igen. Det gäller att profilera sig har jag förstått.


Det  går ju inte för sig att att starta en blogg och inte sedan uppdatera den. Det hör ju inte til god ton precis.
Men vad skall man med en blogg till egentligen? Till vilken nytta är den?
Jag har nog mest behållning av att läsa andras än att skriva själv...... trodde jag.
Jag har upplevt att jag kan skriva långa romaner när jag komenterar andras inlägg och glida in på
allt möjligt då.
Så tänker jag varför skriver jag inte om detta i min blogg om det är något som berör mig?
Det funderar jag på.
Sedan vet jag nog inte vilken inriktning min blogg kommer att ta. Jag har mina funderingar
och vet ännu inte men det ger sig nog snart.

Men en sak som börjat att  rätta till sig är att jag börjar få kläm på mitt nya Viktväktarmedlemskap.
Nu är jag inne på min fjärde vecka och jag har blivit månads medlem och får en egen "hemsida"
där jag skriver in vad jag äter.
Väldigt lätt och överskådligt. Gillar att ha det på  datorn när man ser vad man kan planera att äta
och se hur långt alla points kan räcka.

Eftersom jag redan är ständig medlem så borde jag inte väga mer än 2 kg plus min målvikt högst.
Men det gör jag inte. Lägg till en tvåa till så vet ni hur mycket jag vill tappa.
Nog om detta. Snart är visst maten färdig oxå. Bra att ha en make i köket.

Så här ser jag ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0