Hurra hurra Hurra Hurra

Stort Grattis till vår 15 åring i dag. Stora killen har fyllt moppe.
Det berör honom inte särskilt att han har fyllt moppe.
Han har fått pengar i present av dem närmaste släktingarna och även av oss.
Det är svårt att hitta på present till en som har allt.
Han önskar sig en videokamera och det är ju dyra saker.
Kanske blir det en ny till familjen framöver som han kan få låna.
Det är mycket som man vill ha.

Denna dagen är oxå lite speciell för mig eftersom jag blev Guldmedlem på
 viktväktarna den dagen han fyllde ett år.Jag och en väninna började på vv när
vi fått barn. Då var han 4 mån och jag "ammade bort 24 kg" på 8 månader.

Nu skall jag se om jag kan gå i mål igen. Om fyra månader fyller
 jag år så det kan vara lite snävt men till semestern så
SKALL allt vara borta.

Medans mannen var och beställde pizza till middag
 så gick jag och vägde mig på vv.
Det blev -1,6 kg denna veckan. Jag åt ingen pizza för jag åt en soppa.
Fikade på kladdkaka och åt nog 4 points för mycket i dag.
Så denna veckan har jag lite att "leva upp till". 
Jag skall ha minus även denna vecka har jag bestämt, så det så.





Så här glad kan man se ut när man fyller år.



Jag tror han är rätt nöjd när han får sitta här
 vid datorn faktiskt....




.... eller så sitter han här och spelar.





Så här skoj kan man ha det när storebror firas.

Kommentarer
Postat av: nug

Grattis till viktminskningen.

Och att inte äta av pizzan. Hoppas ni hade en fin födelsedag med mellanpojken.

2008-11-24 @ 23:38:25
URL: http://undermiastrappa
Postat av: Mamma Mia

Tack för den du!

2008-11-24 @ 23:47:58
URL: http://x

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0