En prommis


Hjälp vad mycket återvining som jag slängt i dag. Fick gå två omgångar och slänga.
Det ökade på stegantalet i dag.
Tog på mig min nya reflexväst och tog en promenad på 45 minuter. Det gav 2,5  motions p.
Middagen stod på bordet när jag kom hem. Kyckling med fullkornsris och kokt broccoli.
Creme Bonjour 13% vitlök & örter var mums till.

Det går även att göra mumsiga tunnbrödsrullar med Creme bonjour på. 
Bre på hela brödet och lägg Ruccola sallad som får sticka ut lite vid kortändan. 
Rulla ihop och dela på mitten så har ni ett gott tilltugg till all sorts bjudmat.
Jag mumsade även i mig en Lemon Dream från VV 1.5 p till kaffet.
Stegräknaren har stannat på 9470 steg i dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0