En ny dammsugare


En ny dammsugare och en sjuk fru har fått gubben

att börja dammsuga.   Om er dammsugare

fungerar så sluta att dammsuga och påstå att den inte

fungerar.    Har ni en make som är det minsta

intresserad av teknik så kommer han att börja dammsuga.

Nu hade jag tur att vår dammsugare

redan var sönder och jag behövde inte påstå att den var det.

Säger er gubbe att den visst fungerar så påstå motsatsen

tills han dammsugit hela huset.

Nu tror jag inte att jag kommer att behöva tjata på

gubben att han skall dammsuga i framtiden lika ofta nu

när den är ny.

Tänk om vi kunde hitta sonens mobil också.


Kommentarer
Postat av: Anki

Nämen lilla sjykling att det skulle bli så illa. Ja kunde jag skulle jag maila dig en flaska saft. Men jag lovar...jag har gjort sådana mängder att du garanterat kommer att kunna få en flaska eller två till sommaren om vi inte ses förr. Annars säger jag bara MIVITOTAL!!! Finns i hälsokostaffärer men också ibland på typ Ica eller Hemköp. Mivitotal Kids finns också...dyrt men bra. Sedan vi började med det har alla virus och baciller hållit sig undan vår familj. Alexander klagade till och med för ett tag sedan "Mamma varför blir aldrig jag sjuk för?". Det tror jag beror detta kosttillskott för runtomkring oss faller barnfamiljerna som käglor just nu. Mivitotal är också lätt att få i kräsna ungar om man blandar ut det i ett glas äpplejuica tycker i allafall mina att det smakar Fanta. Krya på dig! Anki

2008-11-04 @ 10:33:07
Postat av: Mamma Mia

Ja du. Det är inte lätt att vara på topp jämt.

Mamma Mia

2008-11-04 @ 14:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0