Laddar upp färskpressade nyttigheter

Förebygger lite nu innan jul med nyttigheter. Jag har gjort morotsjuice med äpple och gurka.
Sellerin som jag hade tänkt haft i har gubben omsorsfull rensat ur kylskåpet.
Jag gillar inte selleri egentligen men när det är blandat med annat så ger det endå en
angenäm smak.  Jag hade det senast i grönsakssoppan. Innan dess så var det flera år sedan
jag åt det senast. Nu är nästan alla julklappar köpta.
( de klapparna som tomten vill ha hjälp att köpa)
I morgon slutar jag tidigt och sedan blir det julledighet. Det skall bli härligt.
Eftersom jag fick rusa från lunchbordet i fredags för att hämta sjukt barn från
skolan så hann jag.inte önska min kollega God Jul så om du läser detta
så säger jag det nu God Jul och Gott Nytt År.


De tre vice männen kommer med gåvor till Jesu barnet.
I modern tid så är det Tomten som kommer med klappar.




Nu skall jag slå in klappar.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag önskar dig och din familj god jul

och hoppas tomten är generös i jul.

Jóh.

2008-12-21 @ 23:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0