Det är ett par veckor kvar till semestern

Det skall bli härligt förståss med lite ledighet då man kan få göra som man vill.
Jag gillar att vara uppe sent och fiffla med mitt pyssel-
Nu är det vikning som gäller och jag kollar in bloggar och mönster
och planerar vad jag vill göra.

Virkade spetsar har jag köpt på loppis för ett tag sedan
och det är ju mysigt att ta fram och titta på.
Dem är tvättade med inte strukna ännu.
Planerar i tankarna vad jag kan använda dem till.

Skall visa de någon dag.

Jag har även virkat färdigt fodralet till Koffes ritbräda.
Den skall jag visa oxå.
Just nu är det mycket husvagns fix som surrar och
vi planerar och grejar.





Muggar 5 kr styck på Biltema, bricka från Lions Loppis.



Husvagns pigg. Det är  ett hjärta som jag sytt och som
jag hittade i mina gömmor.
Det ser stärre ut än vad det är i verkligheten.

I lördags fyllde Mattias 9 år men det får jag skriva
mer om en annan dag.
Nu är det läggdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0